Logo

UČINITE NEŠTO ZA SVOJU BUDUĆNOST JER ĆETE ŽIVJETI U NJOJ.


Što je mrežni marketing?

Mrežni marketing je novi način distribucije-prodaje, a nastaje na osnovi prometa koji ostvaruje stvorena mreža kupovinom odnosno prodajom proizvoda i usluga u njoj samoj. Partner u mrežnom marketingu pokreće vlastiti privatni posao pomažući ljudima u svojem poslu izgraditi njihove poslove, slično kao ljudima koji daju franšize. U mrežnom marketingu svaki pojedinac (poduzetnik) može pokretati-osnivati nove poduzetnike u svojoj mreži sa vrlo malenim ulogom kapitala. Zadaća svakog partnera je organizacija umrežavanja. Na osnovu prometa koji će se producirati u toj mreži (poslovnici) su partneri i nagrađeni (bonusi, postoci i sl.). Druga značajka mrežnog marketinga je mogućnost sponzoriranja međunarodnog posla. Prije svega mrežni marketing unutar Europe može biti najbolji primjer, naravno ako možemo shvatiti jedinstveno europsko tržište. Puno studija pokazuje da mrežni marketing u Europi zauzima zavidne financijske uspjehe a divovski rast tek se očekuje u slijedećih nekoliko godina. Budućnost ove grane privrede je izuzetna i ima veliki potencijal.


Razlike u odnosu na direktnu prodaju.

U klasičnoj direktnoj prodaji poslovna mogućnost se sastoji u tome da proizvode i usluge osobno reklamirate i prodajete. U mrežnom marketingu odgovornost za reklamu, trening i motivaciju drugih poslovnih partnera preuzima jedna firma. Bit mrežnog marketinga je u tome da daje mogućnost svakom pojedincu, izgraditi promet roba i usluga, bez teritorijalnih prepreka, te da budu plačeni za sav promet koji je napravljen u mreži, a brzinu određuje svaki pojedinac sam.

Razlike u odnosu na franšizu:
• Jednakosti
• divovsi rast
• provjereni proizvodi
• provjereni koncept
• provjereni sistem školovanja

Prednosti mrežnog marketinga:
• nema franšizne takse (otkup franšize)
• vrlo maleni ulog kapitala i rizik
• nema granica u poslovanju (ekonomskih odnosno teritorijalnih)
• maleni troškovi poslovanja
• nema plačanja postotka od zarade onome od koga ste dobili franšizu

Generic placeholder image

Kojim trendovima odgovara mrežni marketing?

Samostalnost-neovisnost

Studije širom svijeta pokazuju da bi ljudi željeli biti samostalni i neovisni nosioci svojeg posla. Biti svoj šef i bolje raspoređivanje svojeg vremena. Mrežni marketing nudi sve prednosti samostalnosti a isključuje nedostatke(početni kapital, rizik te male mogućnosti za uspjeh).

Rad od (iz) kuće

Mrežni marketing je takozvani "home-based business". Partneri u distribuciji ne trebaju skladišta i urede, već možda samo stol i telefon (iako ni to nije uvjet) te svaki pojedinac određuje kada i kako dugo želi raditi.

Globalizacija

Ono što za mnoge izgleda ugrožavanje, za druge je to velika šansa. Ali svejedno željeli mi to ili ne globalizacija u privredi se događa. Gotovo da se ni u jednoj drugoj branši tijekom globalizacije ne pruža takva mogućnost kao u mrežnom marketingu.

Prodaja na internetu (e-commerce / e-business)

Poduzeće za direktnu prodaju raspolaže u pravilu sa nevjerojatnom logistikom. To je jedna od glavnih prednosti kako možete iskoristiti interneta za direktnu prodaju krajnjim kupcima. Mnoga poduzeća za mrežni marketing nude svojim partnerima mogućnost gradnje i vođenja online-posla.


Prednosti

Prednosti mrežnog marketinga

• biti samostalni nosioc posla
• dodatna zarada
• mali rizik poslovanja
• mali početni kapital
• mali trošak poslovanja
• sigurnost od financijskih pritisaka
• financijska i osobna sloboda
• osobni razvoj
• pomaganje drugima
• upoznavanje novih ljudi
• kvalitetniji i udobniji život
• pasivni prihod

Mogućnosti

Mogućnosti

• šansa za neovisnost i samostalnost
• neograničen rast
• širenje posla širom svijeta
• osobno obrazovanje i rast
• financijska sigurnost
• fleksibilno radno vrijeme
• Ostvarenje snova i još mnogo toga

Savjeti i prijedlozi

Savjeti i prijedlozi:

"Ljudi trebaju mrežni marketing... to je najbolji put u maloprodaji, kako bi se ljudi informirali o proizvodima i uslugama koje još ne poznaju, te poboljšali svoj život. O tome se i zapravo radi u mrežnom marketingu".

- Paul Zane Pilzer, Savjetnik za privredu američkih predsjednika Reagan-a i Bush-a, poznati ekonomist, multimilijunaš, softverski poduzetnik, predavač na fakultetu i pisac uspješnica.

Pročitaj više »