Logo

UČINITE NEŠTO ZA SVOJU BUDUĆNOST JER ĆETE ŽIVJETI U NJOJ.


Poslovna mogućnost.

U tradicionalnoj trgovini proizvodi i usluge se nude od proizvođača preko veleprodaje i maloprodaje do potrošača. Kada proizvod konaćno stigne do potrošača njegova cijena se kroz reklame, logistiku, djelatnike i mnogo drugih faktora drastično poveča. Ovo je svakako skuplj i način prodaje proizvoda i usluga. Tijekom zadnjih godina postoji rastući trend na globalnom marketingu oko uvođenja promjene klasičnu prodaju: “proizvođač -> posrednici, reklame, itd… -> potrošač” pretvoriti u suradnju: “proizvođač - >potrošač” (tj. bez posrednika i dodatnih nepotrebnih troškova). Ono što je bitna razlika u odnosu na sve ostale online-prodaje je činjenica da tisuće međusobno povezanih internacionalnih proizvođača i potrošača nude mogućnost dijeljenja dobiti koja je ostvarena prodajom proizvoda i usluga preko e-commerce portala.


Što kažu stručnjaci?

U današnje vrijeme internet igra značajnu ulogu u svijetu. Zadnje statistike pokazuju da u 2016. godini internet koristi čak 46% svijetske populacije te da broj korisnika i dalje brzo raste. U proteklih pet godina broj internet korisnika se udvostručio. Svakodnevno preko tri miljarde ljudi koristi internet za privatan život te za posao. Vremenski "Timing" je postao elemantarni faktor za uspjeh u poslu.

Generic placeholder image

Prednosti e-poslovanja.

Naš poslovni model nudi slijedeću mogućnost:
Pokažite ljudima mogućnost kako da uštede na vremenu i novcu, kupujući proizvode i usluge direktno od proizvođača na kućnu adresu. Naš e-commerce portal nudi svakome potrošaču pristup proizvodima i uslugama (elektronika, namirnice, usluge, kozmetika i wellness, zdravlje i dr. proizvodi) koje svatko dan za danom, tjedan za tjednom i mjesec za mjesecom koristi i troši. A najveća prednost tog modela je da su proizvođači razvili sistem bodovanja koji svakome pojedincu daje mogućnost sudjelovanja u dijeljenju dobiti proizvođača na osnovu provizije. Marketinški stručnjak Dr. Quin ovaj način inteligentnog kupovanja naziva "Prosumer-power" - "Proizvođači zarađuju novac, potrošači troše novac, prosumer zarađuje novac trošeći ga" ja zaključna misao njegove knjige "Moć pametnog kupovanja".


Što je slijedeći korak?

Ako ste zainteresirani za detaljnije informacije možemo Vam ponuditi sljedeće mogućnosti:

1. Pošaljite nam upit za dodatne informacije.
2. Dogovorite jedan termin sa nama na području Varaždina kako bi smo Vam mogli poslovni koncept detaljnije predstaviti
3. Posjetite neku od naših poslovnih sastanaka (prezentacija) u preko 300 gradova širom Europe. Pošaljite nam upit u kojem gradu u Vašoj blizini se održava takav sastanak.

KONTAKTIRAJTE NAS

Generic placeholder image